μαφινς με αλεύρι ολικής και μέλι/Whole Wheat Honey Muffins

Φτιάξαμε και ξαναφτιάξαμε κεκάκια, ας κάνουμε και κάτι λίγο πιο υγιεινό! Δεν έχει ζάχαρη, έχει μέλι και δεν έχει βούτυρο μόνο 2 κουταλιές ελαιόλαδο. Όσοι το δοκίμασαν μου είπαν ότι τους θυμίζει μουστοκούλουρο!!!! Καμία σχέση φυσικά, αλλά είναι πράγματι πολύ νόστιμα!

χρειαζόμαστε
1 φλιτζάνι αλεύρι σίτου ολικής άλεσης
1/2 φλιτζάνι αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 κουταλάκι σόδα μαγειρικής
1 κουταλάκι κανέλα
2 αυγά
2 μπανάνες
1 μήλο βρασμένο
150 γρ μέλι
2 κουταλιές ελαιόλαδο
2 κουταλιές σταφίδες
1 κουταλιά λικέρ (εγώ έβαλα τεντούρα)
2 κουταλιές γάλα

Σε ένα μικρό φλιτζανάκι βάζουμε τις σταφίδες και τις ανακατεύουμε με το λικέρ και το γάλα. Τις αφήνουμε να μαλακώσουν. Σε ένα μπολ ενώνουμε τα αλεύρια, τη σόδα και την κανέλα. Στο μπλεντεράκι βάζουμε τα αυγά, τις μπανάνες, το μήλο και το μέλι. Τα χτυπάμε όλα μαζί να λιώσουν τα φρούτα και ρίχνουμε το μείγμα στο αλεύρι. Ανακατεύουμε να ενωθούν τα υλικά. Προσθέτουμε και τις σταφίδες και ανακατεύουμε. Στρώνουμε σε μαφινοταψί που έχουμε βάλει μαφινοχαρτάκια και  ρίχνουμε κουταλιές από το μείγμα γεμίζοντας τα στα 2/3 περίπου. Τα ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 190β για 16-18 λεπτά ή μέχρι να το τρυπήσουμε με μια οδοντογλυφίδα και να βγει καθαρή.

We've baked too many cupcakes lately, today we're suggesting a healthier choice! In these, there's honey instead of sugar and only 2 Tbsps olive oil instead of butter. The ones who tried them said they tasted like molasses cookies!!! I don't think so, they are however very tasty!

we need
1 cup whole wheat flour
1/2 cup AP flour
1 tsp baking soda
1 tsp cinnamon
2 eggs
2 bananas
1 apple, peeled, cored and boiled
5 oz honey
2 Tbsps olive oil
2 Tbsps raisins
1 Tbsp liqueur
2 Tbsps milk

Mix liqueur with milk in a small cup and soak raisins until soft. Blend whole wheat and all purpose flour with baking soda and cinnamon in a bowl. Place eggs, bananas, apple and honey in blender and puree, then add to flour. Stir well, add raisins and stir again to blend. Line muffin pan with muffin cups and drop dough by Tbsps, to fill muffin cups by approximately 2/3. Bake in preheated oven, at 375F, for 16-18 min, or until inserted toothpick comes out clean.

21 σχόλια:

  1. Φαίνεται και πρέπει να είναι υπέροχο γευστικά αυτό το μικρό κεκάκι σου, Μαράκι!
    Ο Ζήσης, που λατρεύει τα μουστοκούλουρα, νομίζω πως θα ξετρελαθεί!
    Καταχωρήθηκε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα εγώ σήμερα θα φτιάξω με κολοκύθα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εντυπωσιακά, γευστικά, λαχταριστά και σίγουρα υγιεινά !!!
    Τα έβαλα στο μάτι Μαρία μου ;)
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα αρέσουν σίγουα στην κόρη μου!
    Θα τα κάνω το συντομότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου αρέσει ο παραλληλισμός με μουστοκούλουρα, όπως επίσης και το γεγονός ότι είναι σαφώς πιο υγιεινά από όσα έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε.
    Ωραία υλικά πάντως, σίγουρα θα μας αρέσουν πολύ!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραιότατα Μαράκι μου, και δείχνουν τόσο νόστιμα τα υγιεινά κεκάκια σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φανταστικά τα μαφινάκια, μου αρέσει το μέλι που έχουν.....θα δοκιμαστούν άμεσα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μ' αρέσεις κι εσύ και τα υγιεινά μαφινάκια σου με το βρασμένο μήλο! Bravissima!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υγιεινά και νόστιμα τα μάφινς σου! Μ' αρέσει που έχουν λάδι και μέλι. Ωραιότατες και οι φωτογραφίες! Τα βλέπω και τα λιγουρεύομαι.
    Γεια στα χέρια σου.
    Καλό απόγευμα και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ χαίρομαι για την επιλογή σου!
    Καλοφάγωτα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μου αρέσουν πολύ!
    Αφράτα και υγιεινά.
    Η πρώτη φωτογραφία τα αναδεικνύει πολύ.
    Ο καφές απαραίτητος!!

    Φιλιά πολλά Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαράκι φαίνονται ζουμερά και αφράτα! Θα τα δοκιμάσω το συντομότερο! Έτσι που τα στόλισες με τα ροζ και γαλάζια χαρτάκια είναι τόσο λαχταριστά!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μου αρέσουν πολύ τα υλικά που περιέχουν τα κεκάκια σου και είμαι σίγουρη ότι αν τα δοκίμαζα δεν θα μπορούσα να συγκρατηθώ. Θα τα ήθελα όλα για μένα!!! ;-)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχα τα μαφινάκια σου με υγιεινά υλικά!Γεια στα χέρια σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαράκι μου τι ωραία μαφινακια είναι αυτά !!! τελείως του γούστου μου !!!!!! γεια στα χεράκια σου!!!
    και τι ωραία παρουσίαση !!!


    φιλια πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Muffin και υγιεινά υλικά! Τέλειος συνδυασμός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Wow, Xara! whole wheat, honey, banana, raisins...etc; actually the entire ingredients you used in these incredible and yummy moist muffins! Awesome!!! xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τέλεια μαφινάκια κορίτσια και σοφή επιλογή να μειώσετε τις θερμίδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ελαφριά και νόστιμα! Για γλυκακι χωρίς τύψεις! Η αγαπημένη μου κατηγορία γλυκών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σας ευχαριστώ πολύ όλους! Είναι πολύ νόστιμα πραγματικά! Ελπίζω όποιος τα φτιάξει να ενθουσιαστεί όπως εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σε ευχαριστούμε Μαρία η συνταγή είναι υγιεινή και διαίτης , άρα τρώμε χωρίς άγχος!!
    Πολύ ωραίες φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή